Wednesday, August 04, 2004

GUNAYDIN ASKIM-2002

Günaydın bahar yağmurum


Aşkım bu sabah güneş senin için doğmuş...


Ben senin sıcaklığını havadan bağımsız olarak özlüyorum...


Günaydın varlığım, herşeyim...


Günaydın kalbimin yeri...


Sen benim hayat öpücüğümsün..


Tatlı sarmaşığım..


Az önce 2-3 dk. Bir seni düşündüğümü farkettim..

Sen benim bitmeyen senfonimin notaları
Göç yollarındaki sıcak iklimim,
Aklımdaki huzurum,
Gönlümdeki uçurtmam,
İlhamımsın.

Günaydın güzeller güzeli

Dünya tatlısı

Günaydın sabah güneşim...

Günaydın hayatımın anlamı, aşkım, sevdiğim..

Günaydın bahar yağmurum..

Aşkım bu sabah güneş senin için doğmuş..

Günaydın kalbimin yeri...



I love you more than I can tell,
More than my heart can hold,
my beyond beautiness

Ben seni nasil özledim bir bilsen...

Ankara’nın taşına bak..Gözlerimin yaşına bak...Benim sevgilim nerde, şu feleğin işine bak...


Aklim, zihnim, gözüm, kulağım hep sende bitanem...


Günaydın Çanakkalem...

Aşkım ne yapıyorsun, ben seni özlemekle meşgulüm...

Günaydın gün ışığım...kavuşmaya az kaldı..

Seni öyle çok seviyorum ki...ne güzel uyuduk dimi?

Günaydın güneşim.

Günaydın benim birtanem, kır papatyam, kırmızı karanfilim...

İyi Uykular rüyalarımın kaynağı.

Günaydın papatyam.

Günaydın SIĞINAĞIM...

Günaydın hayallerimin KADINI...


Neşem, huzurum, mutluluğum..Allah bizi nazardan saklasın.

Bitanem benim iyi ki varsın

Günaydın fotojenik aşkım

Aşkı bir kelime ile anlat deseler sadece “Hande” derim.

İyi uyu aşkım..yarın gece benimsin..=)

Benim aşkım neredeymiş bakim?

Günaydın duyduğum sevgi ölçülemez olan aşkım.

Günaydın mevsimlerden ilkbaharım.

Günaydın Perşembeme anlam katan aşkım..(09.05.2002)

Günaydın Maltalı sevgilim, ne mutlu o şaraba..

Aşkım sana yedek pil alalım, senin şarjın çabuk bitmeye başladı..

Pazartesinin en güzel yanı, sana atılan mesaj kısmı aşkım.

SENİ SEVİYORUM (13,05,2002)

Günaydın aşkım, havanın yağmurlu olduğuna bakma buluşmamız için sokakları temizletiyorum.

Günaydın asabi olduğu kadar, tatlı, güzel, akıllı, sevimli sevgilim.

Günaydın aşkım sen sadece bana çıkan büyük ikramiyesin.

Aşkım ben seni o kadar çok seviyorum ki..

Günaydın en güzel müjdem benim..

Günaydın en güzel rüyalarımın baş aktristi..

Biz akşam buluşacağız ya, hava sevinçten ağlıyor..

Günaydın hayat öpücüğüm..

Günaydın hayatım, pusulam kuzeyi değil hep seni gösteriyor.

Günaydın ruhuma hitap eden tek kadın.

Aşkım benim bitanecik sevgilim (24.05.2002)

Günaydın yazımın başlangıcı

Günaydın sabahım, yağmur sonrası toprak kokum...

Altın bir yüzüğün bu kadar mutluluk ve gurur vereceğini bilmezdim, ne kadar güzel duruyor..

Benim aşkım, bitanem nerdee (29,05,2002-16,14)

Sana doymayı bırak sanki yani karşılaşmışız da ben telefonunu almışım gibi hissediyorum..

Benim canımdan çok sevdiğim aşkım..

Günaydın talihim, geleceğim, kaderim..

Günaydın parmağımdaki papatyalardan yapılmış altın gibi parlayan yüzüğün temsil ettiği aşkım...

Günaydın hasretim gözümde tüten duman..

Günaydın kırmızı dolaplı kız, kurtlara dikkat et..

Günaydın aşkım, sen benim tek dileğimsin...

Kol kola girip yalnızlığımı yüzüme vuruyor yıldızlar saman yollarında..

Günaydın haziran ayında esen serin meltemim...

Günaydın kıtalarım, okyanuslarım, dünyam, aşkım...

Günaydın aşkım bugün bütün uçaklar senin için kalkıyor..

Günaydın deliler gibi sevdiğim kadın..

Günaydın rüyalarımın gerçekleşmiş hali..

Günaydın bitanem pazartesinin en güzel kısmı sana mesaj zamanı...

Günaydın aşkım, dünya dinamo gibi döndükçe sana aşkımı üretiyor..

Dünyalar tatlısı, sohbeti güzel, kendi güzel, aklı güzel aşkım..

Benim güneş yüzlü sevgilim her sabah odama sen doğuyorsun...

Kucak dolusu günaydın, bir ömür sevgi sana..

Günaydın kanlı nigar..:=)

Neden bütün şarkılar seni, beni anlatıyor..mesela fedon’dan aşığınım yanında olamasam da..

Günaydın güneşim 12 ayım hep yanan hiç sönmeyen yıldızım...

Günaydın serinliğim, gölge altım korunağım..(27.06.2002)

Yerim seni HD 1.sınıf ultra tatil köyüm benim..

Günaydın mutluluğuma verilen isme, Hande’me..

Günaydın aşkım, serinliğin gölgeliğim olsan da sarılsam sana..

Günaydın papatya falında hep seviyo çıkan aşkım..

Günaydın sevgimin karsız doruğu

Canimm var ya yok senin gibisi valla..

Günaydın şu kainatta en çok sevdiğim varlık..

Günaydın yakamozlardan parlak dalgalar kadar çılgın deniz kadar huzur veren sevgilim.

Günaydın 12 Temmuz kutlu olsun sevgilim, yatcaz kalkcaz sen gelcen ne güzel..

Günaydın tarifsiz aşık olduğum,sevdiğim..

Günaydın hafta sonumu hayatımın başlangıcı yapan aşkım..

Günaydın bitanem, mesaj atan ellerini seveyim senin..

Ama ben seni çok seviyorum aşkım paşkım..

Yağmur olup yağsn buralara kuruyup çıksak göğe, mersin kuşbakışı bile güzel değil, yarin bakışı olmayınca yere..

Günaydın deli kız..burada seni deli gibi seven biri var.

Günaydın sevgili ötesi aşk manyağı yaptın beni (25.07.02)

Günaydın şiirlerimdeki uyak, günaydın dünüm, bugünüm, yarınım.

Atarım aynı anda hem mesaj hem mail hem telefon..

Günaydın benim virütik aşkım.girdin kanıma, ilacın da yok zaten istemiyorum da..

Günaydın aşkım sensiz huzurum da yok..

Aşkım paşkım talihim benim büyük ikramiyem.

Canım günaydın..nefesini özlediğim sevgilim..

Günaydın gece kuşu..

Günaydın papatya buketim, gül ağacım, karanfil bahçem, orkidem..

Günaydın aşkım, tüm yollarım sana çıkıyor.

Ben o kadar üzgün yattım ki tüm gece rüyamda depremlerle uğraştım, binalar çöktü..

Sadece sen değil ben de şanslıyım bir tanem..beni sevmen yetmez mi gerisi boş..

Canım benim ha gayret..bu arada boynum tutuldu, şimdi ilaç dopingi yapıcam,kas gevşetici falan kemik eklem açıcı, mevsimine göre ayva.

Yatçaz kalkçaz birlikte mi olucaz şimdi biz..ay nasil heyecan yaptım şimdi, yüreğim pır pır..

Günaydın tek tanem, canimin içinin en derini..

Günaydın koynum, sinem, gönlüm, sana sabah mesaj atmayı özlemişim..28.08.2002-09-07

Günaydın ruhumun gıdası aç gönlümü doyuran zihnimi kaplayan sevgilim..

Günaydın moral depom, senin sevgin sabah sisini yaran bir güneş gibi..

Günaydın kıyıda köşede, uçsuz bucaksızda uykumda günümde, kanımda yüreğimde olan sevgilim..

Günaydın aşk merdivenim, uykularımın en güzel anı, renkli rüyalarım..
05.09.02

Günaydın kalbimin bodyguardı, içimin derini, yüzümün akı..

Günaydın limanım uçsuz bucaksız kumsalım

Günaydın kırçiçeğim ormanım, cıvıldayan kuşlarım, dağların ardında doğan güneşim

Günaydın bilinç altıma bile taht kuran sevgilim..

Canımmm 8 ay geçti, 8 asır geçse yine Hande, hep Hande, daima Hande..

Günaydın aşkımın doruğu, hayatımın müjdesi, dokunduğum en güzel şey..

Günaydın ruhdaşım, gönül bağdaşım, arkadaşım, gölgem gibi vazgeçemem senden..

Günaydın sanat eserim, tablom, heykelim, şiirim, romanım, hayatımın baş aktristi..

Günaydın papayam, seninle seviyor sevmiyor oynayamam, yapraklarına kıyamam, onların her ciri her uzvun birer pırlanta benim için..

Günaydın aşkım, gözlerine uyku, yüreğine huzur olayım senin..

Seni seviyorum çünkü üzüldüğümde senin de üzüldüğünü görüyorum, o yüzden beni üzgün görmeni istemiyorumsen üzülme diye..

Günaydın benim içten, samimi, doğal, kıymet bilen, merhametli yarim. Allahım sana uzun, mutlu, huzurlu ömürler versin..

Günaydın minik kuşum, güzelim, yorgun sevgilim, tarifsiz, fedakar aşkim benim sana olan sevgimi anlatamıyorum ki..(21.09.2002)

Günaydın aşkım polenlere söyledim sevgimi sana gönderecekler, kırlangıçlar iletecek aşkımı göçerken, söz verdiler..

Günaydın umutlarımın bağlantı noktası, sevgi kavşağım, gittiiğim en güzel yolsun sen..

Günaydın aşkım, keşke sen bir yıldız, ben senin kuyruğun olsam, dolansak sonsuza dek.

Günaydın gönlümün efendisi, gözlerine bakmayı özledim.

Günaydın dünyanın en güzel griplisi, kurban olurum o yorgun gözlere ben.

SENİ ÇOK SEVİYORUM..(28.09.2002 – Taksim)

Günaydın aşkım, 2 gün değil 2 asır da geçse doyamam ben sana, iş görüşmesinde başarılar

Günaydın aşkım, geç attım kontörüm yoktu, biliyorsun, dün gece seni gördüm rüyamda nasıl mutluyduk anlatamam.sığınağım benim

Günaydın sevgimin sembolü, kendini hiç yalnız hissetme ben uzaklarda da olsam hep seninleyim

Günaydın aşkım sen benim hayal ettiğim, hep olmasını dilediğim, birlikte olmak istediğim insansın, yarimsin benim..

Günaydın aşkım, sen dünyanın öbür ucuna da gitsen ben sana yine gelirim.







Fıstık bu internette yine bir sorunlar var bir bağlanıyor bir bağlanmıyor. Annem almış senin cv'ni, açmış çok güzel olmuş bir ara ona göstereceğim word dosyası şeklinde nasıl kaydedeceğini. Şu anda mailbox'unda duruyormuş.

(11'li hece ölçüsünde maniler)

1.
Handeciğim handeciğim baksana,
Perşembe günü atlayıp kaçsana
Çok özledi Burak sevgilisini
Ne olursun bir arayıp sorsana


2.
Yoruldu gözlerim yol beklemekten
Saat sayıp günlere eklemekten
Gel perşembe gel hadi kavuşalım
Bıktı bu kalbim sensiz teklemeten

:)))

İsmin kulağıma o kadar hoş geliyor ki kendi kendime Hande diyorum..canım çok seviyorum seni ben (07.10.2002)

Günaydın aşkım, geleceğini düşünmek bile o kadar heyecan verici ki kendi kendime mutlu oluyorum..

Günaydın aşkım, dilerim gel artık derken ki sevgimiz hiçbir zaman gir atrka dönmez..

Günaydın beklediğim kadın, kavuşacak olduğum en güzel şey, ben aslinda hep seni bekliyormusum

Günaydın bebeğim (12.10.02)

Günaydın kalbimin yolcusu

Günaydın aşk perim, kollarımda uyanan güzellik, yine nefesin nefesime karışsa keşke..

Günaydın, çarem, devam, yeri geldiğinde sigaram, iki tek içkim, herşeyim..

Günaydın aşkım, bana saçlarım uzunken rüzgar esince duyduğum mutluluğu hissettiriyorsun..

Sen benim sarılmak istediğim tek kadınsın hadi gel de sarılayım bir

Burada yağmur yağıyor, şimdi battaniyeye sarılıp toprağı koklamak var seninle..21.10.02

Günaydın sabahımın ilk ışığı kalbimin özü bir sevda masalımsın sen benim..

Günaydın masalllardaki gibi tüm dileklerimi gerçekleştirenperi benim huzur başlıklı aşkım..

Günaydın tarifsiz sevdiğim insan, hem uzakta hem yanıbaşımdasın ama daima aklımda, kalbimdesin, sanki ruhuma çivilendin..

Günaydın kutsal hazinem, sana paha piçilemez bu dünyada..

Tünaydın meleğim, sen ne zaman gökten indin de beni buldun ki..

Günaydın bebeğim, deniz saçlım, aşkımın doruğu dünyamın etekleri günaydın.. (31.10.2002)

Günaydın mesajlarımın tek sahibi, akşam çiçeklerinden bir tutamla yattım..

Bir bilmecem var çocuklar, haydi sor sor, hayat onunla güzeldir, acaba kimdir, kimdir? Ruhum kalbim deyince akla hemen adı gelir..HANDE

Aşkım ben oyumu BHS Partisine veriyoum, ya sen?

Aşkım paşkım ben çıkıyorum seni çok seviyorum..

Günaydın aşkım, rüyalarım sen olmayınca renksiz olduklarını farkettim, tıpkı gerçek hayattım gibi..

Günaydın aşkım, sabahın ilk ışığı, baharımın ilk çiçeği..

Günaydın bitanem, gözlerinin derinliklerine bakmak istediğim tek kadın..

Günaydın on ayın sultanı aşkım, nice on aylara bitanem...12.11.2002

Günaydın aşkları aşkı güneşli istanbulum üzerimdeki kokunu kokluyorum şimdi..

Günaydın aşkım seninle beraberken iki ayrı bedende atan tek bir kalpmişiz gibi hissediyorum..

Günaydın aşkım, tarihim, bugünüm, geçmişim, geleceğim, hatıram, anım, umudum, beklentim..

Günaydın tebessüm depom, sevda sandığım, aşk hazinem, gönül bahçem..

Aşkımızın resimleri için bir albüm değil bir lazım bitanem..ben sana o ömrü veririm eğer istersen..

Günaydın aşkım bu sisli istanbul sabahında yolumu sana olan sevgim açıyor biliyor musun?

Günaydın aşkım bir yanıma ayı diğer yanıma güneşi koysalar yine de vazgeçmem senden..


Günaydın aşkım cumartesi sabahı kalkmanın en güzel yanı sabah sana sevgi mesajı atabilmek..

Günaydın bitanem geçen her saniye seni daha çok seviyorum 1, 2, 3 ewet daha çok seviyorum 8, 9 şimdi daha çok ...

Günaydın sevgi atölyemin heykeltıraşı sen olmasaydın ilham perim olmazdı..

Günaydın benim ayak serçe parmağından saç telinin ucuna kadar her tarafını sevdiğim aşkım..

Sabah perdeyi açtığımda odama önce güneş sonra sen doluyor..günaydın aşkım..

Günaydın papatyam, sabah beni izlemen o kadar hoş bir şey ki..

Günaydın bitanem, sana olan sevgimi ve özlemimi birbirine bağlasan kaç km eder?

Günaydın aşkımın ötesi seninle olduğum hergün bayram bana, sevgi bayramı..04.12.2002

Günaydın tebessümden öte, neşeden bol, mutluluktan fazla saatler günler yaşatan aşkım..

Günaydın dünya tatlısı..sen benim sevda rehberimsin a’dan z’ye sevgi tarifi dolu..

Günaydın beyaz yollarımı ısıtan güzellik Isıtan bul burası ben de kendime kalbimi ısıtan seni buldum kar istediği kadar yağabilir..

Günaydın sabahım. Kalktığımda ne kadar karanlık olursa olsun seni düşündükçe aydınlanıyor..

Seni o kadar çok seviyorum ki ne zaman kafam bozulsa seni düşünüorum canımın sıkıntıısnı alıp gidiyorsun..

Günaydın hayat ağacım toprağımın suyu, yılımın başı en nadide süsüm..

Günaydın halkla olan ilişkilerimi aşkıyla düzenleyen sevgilim..



Günaydın salımın sallanmayan tek noktası, gökyüzü istediği kadar kapansın gönlümü karartıp sevgimi köreltemez..

MFÖnün şarkısı sensiz sabahlarda yağmur var İstanbulda şeklinde olmalıydı, gnaydın aşkım..

Aşkım yağmur istediği kadar yağsın benim yolum hep sana açık

Günaysın aşkım sen şimdi sıcak sıcak uyuyorsundur ne güzel görünüyorsundur orada olsam da izlesem seni..

Günaydın gönlümün tek kulesi, ayrı bedenlerdeki tek ruhum..

Günaydın kalibimin leydisi, gözlerimin feri, gönlümün sahibi, biriciğim..

Günaydın aşkım işkulerin en sevdiğim yanı seninle aynı yada olması, ayrı yakalarda olduktan sonra parisi neyleyim..

Her sabah mesaj çekmeyince kendimi mutsuz hissediyorum sana bir mesajla da olsa sevgimi bildirmek bir zevk aşkım, yarınım..

Günaydın aşkım, seninle birlikte olmak birlikte doğmak gibi, askerden dönmek, sıcak bir Pazar sabahına uyanmak gibi..

Günaydın sevgimin doruğu sen benim yakmayan ama gönlümü ısıtan bir ateşsin..

Binlerce gün değmez seninle geçirilen bir yılın son gününe..2001 tane yılı, bana yeter seninle yaşamak bir anı..31.12.2002